Retourneren & Annuleren

Wat als ik niet tevreden ben met mijn product?
Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat vinden we erg jammer, we horen dan ook graag wat we kunnen doen om je wèl tevreden te stellen. :)

Wij bieden een volledige terugbetaling als je binnen 24 uur annuleert.
Ben je van gedachten veranderd na het bestellen? Geen zorgen! Neem binnen 24 uur contact met ons op na de aankoop, en wij bieden de mogelijkheid om je bestelling te annuleren. Je ontvangt dan direct een volledige terugbetaling.

Wij bieden een 30 dagen geld terug garantie.
Als je niet 100% volledig tevreden bent met jouw aankoop, om welke reden dan ook, heb je recht op een volledige terugbetaling. Neem binnen 30 dagen na levering van uw artikel contact op met onze vriendelijke klantenservice. Wij staan altijd voor je klaar!

Op onze producten geven wij 1 jaar beperkte garantie op al onze producten.
Heb je een defect product dat binnen de garantie valt? Helaas kan dat af en toe gebeuren… Meld het ons en wij sturen je z.s.m een vervangend product. Je hoeft het oude product niet terug te sturen.

Wij hanteren wel een aantal voorwaarden:

  • Producten dienen in originele staat en verpakking te zijn, zonder beschadigingen of gebruikssporen
  • Schade veroorzaakt door de gebruiker (breuken, scheuren, krassen, etc…) wordt niet geaccepteerd en/of terugbetaald
  • Wij betalen u terug via het origineel gebruikte betaalmiddel
  • Verzendkosten (Nederlandse tarieven) worden niet vergoed
  • Mondkapjes en gepersonaliseerde producten zijn uitgesloten van ons retourbeleid
  • Verzendkosten (binnen Nederland) voor retouren worden niet vergoed. Extra bijkomende kosten naar het buitenland zijn voor onze rekening

Adres retourzendingen:

Yantai Xinghuo Trading Co., Ltd.
Contactpersoon: Pan Na
CN,Shandong,Yantai,Room 706, Building 1, Lanse Zhigu, No. 2 Lanhai Road, High-Tech Zone 

    Er is een probleem met mijn bestelling. Wat moet ik doen?
    Neem contact op met onze klantenservice en wij zullen het probleem zo snel mogelijk verhelpen.